2013. június 7., péntek

CREEM / NUCLEAR SPRING #2 - Kortrijk @ The Pit's

Meló után egyből mentem a brüsszeli central vasútállomásra, aztán életemben először le belga vidékre. Mivel csak két banda volt egész este, nem vettem komolyan a 7-es kezdést. kb. fél 8-ra értem oda, a zenekarok is akkor jöttek meg. A hely tökéletes. körülbelül az óbudai termek fele, mert egy akkora terem felét mint az óbudai, elfoglalja a pult. A másik helyiségben meg pisszoárok és merch pult egymás mellett, persze szokásos telematricázott, koncertplakátozott, firkált hely az egész. Voltak már ott fasza bandák a firkákból ítélve, COLA FREAKS, MODERN PETS ilyesmik. Ma amúgy SICKOIDS lesz, de holnap reggel hajnalban megyek Pestre, jeee. Mivel full magányba nyomtam a sörözést a jegyszedő csávó megkérdezte honnan jöttem, aztán be is akart engedni ingyen, mert hogy király hogy elmentem. Inkább támogattam a bandákat, hehe, de jót dumáltunk a csávóval király dolgokról. aztán szóba elegyedtem a CREEM-NUCLEAR SPRING közös taggal, akinek nem emlékszem a nevére, de megbeszéltük hogy fasza lesz Pest meg érdeklődött a magyar fellépő bandákról, szóval jó arc volt, később odajöttek a többiek is és legalább velük tudtam dumálgatni. 


Na de a lényeg: kb. 9-kor kezdhetett a NUCLEAR SPRING. Sajnos elég tökölős koncert volt, mondjuk nem az ő hibájukból. Amikor épp játszottak akkor persze atomak voltak, de a gitár húr szakadás is kicsit leültette a hangulatot, meg aztán a basszushúrszakadás főleg. Ki akartak menni új basszusgitárért, de amikor kinyitották az ajtót és kint még full világos volt valamiért így mindenki kiment. abba is hagyták, pedig a setlist alapján volt hátha még pár atom szám. Jah és igen, a közöség full béna volt. Én nem tudom, a belga hardcore közönség nem híresen aktív? Jó, mondjuk szerencsére nem ment ilyen mászás meg ilyen bénaságok, de legalább valami pogó lett volna, de semmi, csak tapsolás. Még a makkos cipős true colors crew-sok sem mosholtak. mindegy, nekem bejött nagyon a NUCLEAR SPRING, de Pesten tuti sokkal királyabb lesz. 
a CREEM hamar elkezdte utánuk, nem sokat tököltek. Az énekes amúgy kicsit ilyen befordult arc, nem nagyon dumált senkivel. Azt hittem a bandáról készült képek furák csak, de ő tényleg így furán tartja a mikrofont és nem bele kiabál, ezért fel kellet nagyon hangosítani, ettől gyakran begerjedt... így volt király! Kis zaj meg sípolás mindig okés, sőt. Amúgy is azokat az énekeseket respektálom jobban akik nem a közönséget énekeltetik hanem végigordibálják a koncertet. baromi jók voltak, jól is szóltak, a közönség mondjuk még mindig csak állt, nem is értettem. az utolsó számra (Think Twice) volt egy kisebb beindulás.
Közben már így vízionáltam, hogy erre Pesten baromi nagy mozgás lesz és király hangulat. mert így ez a két banda tényleg marha jó. 
A koncert 10 előtt véget is ért. Merch elég választékos, kaptam még ajándékba egy demó kazit, CREEM meg egyéb jó zenekarok tagjainak valami új bandája. Az utolsó előtti vonatot elértem haza, megérte lemenni, de Pest > minden más.

Nincsenek megjegyzések: